2009. június 26., péntek

Erdei-gyümölcsös-csokoládés desszert a'la solier junior

Ezt a desszertet az ifjú Szoljár készítette (10 éves), ezért az írás örömét is átengedtem neki.......(sol)

.....Láttam, ahogy apa készíti a desszerteket és kedvet kaptam tőle.

4 dkg eper, 4 dkg szeder, 4 dkg fekete ribizli, 2 dkg málna, 2 dkg áfonya és 5 dkg cukor. Ezt valami sűrítő izémizével leturmixoltam, beleöntöttem a tálkákba, meglocsoltam olvasztott csokoládéval. Tejszínhab tornyot nyomtam a tetejére és csokiba mártott eperrel és menta levéllel díszítettem.
Remélem tetszik.... (Szoljár Bence)

3 megjegyzés:

  1. A sűrítő "izémizé"; xantán volt.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a fiadhoz, jó dolog, ha ő is megszereti a koyhaművészetet, pláne ha örökli az apja tehetségét és hozzáállását is. :)
    A fiatalúrnak pedig gratulálok a sütijéhez!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Ehran, Bence nagyon boldog volt, hogy megdicsérték az alkotását..:-)

    VálaszTörlés